وقتِ قهوه

قهوه مث مامانبزرگ می مونه،انگار داره میگه غصه نخور...درست میشه

وقتِ قهوه

قهوه مث مامانبزرگ می مونه،انگار داره میگه غصه نخور...درست میشه

یچیزایی رو هیچجا نمیشه گفت،به هیشکی نمیشه گف،حتا نزدیکترینا،حتا صمیمی ترینا
اینجا شاید جاییه واسه نگفته هایی که ادمو سنگین میکنن

تخته بدین

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۱ ب.ظ

یه ارامشی هست اینروزا تو زندگی که از همیشه بیشتره انگاری

مهربان تو خونوادمون کاملا پذیرفته شده و هرجایی میریم همه یواشکی منو یا مامانو گوشه کنارا گیر میارنو میگن چه پسر خوبیه،چقد خوش اخلاقه

و حالا چقد این تاییدا منو بیشتر از همیشه به انتخابم دلگرم میکنه

دوس داشتنیای اینروزا خیلی زیادن،اون شاخه رز آبی که مهربان آورد واسم قبل سال تحویل

اون عروسکای سگ نمدی ک مامان به من و داداش کوچیکه و مهربان توشون عیدی داد،هرسه تامون به یه اندازه،این حس خوبی که از عضو خانواده شناخته شدن مهربان بهم دست میده

تو صبح اولین روز کاری سال ۹۷،خوش ترین خبریکه اینروزا منتظرش بودم به دستم رسید و باهام تماس گرفتن و اطلاع دادن ک مصاحبه م رو قبول شدم و باید برم برای گزینش

بعدشم خیلی معجزه طور،سفر مشهدمون جور شد و اولین سفر دوتاییمون رو باهم رفتیم پابوس آقا،سفر فوق العاده دوس داشتنی مون...که انقدر از اتفاق افتادنش ذوق کرده بودم که هیچ دعایی نداشتم فقط و فقط اشک میریختم ازینکه باهام آشتی کرده

خلاصه که یجور خوبی همه چی داره پشت هم چیده میشه که حسسسابی حالم خوبه اینروزا

خودمو چشم نزنم فقط؟!

  • سحر --

نظرات  (۳)

ایراد گزینشی نداری قطعا ؛ شیرینی رو نپیچون بچه جون :)))
چی میخوان بپرسن؟ احکام و اینا مثلا؟
پاسخ:
نمیدونم
یدونه کتاب احکام بم دادن گفتن بخون
میگن از راهپیمایی و نماز جمعه و دعاهای مشهورم سوال میپرسن،ینی فک کن الان من باید برم ندبه و عرفه و کمیل حفظ کنم و پرسجو کنم مسیر راهپیمایی های متداول و خطبه های نماز جمعه رو
هوووووووررررااااا مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه ^_^
شیرینی باید بدیا :))
پاسخ:
هنوز گزینش مونده اخه😁
انشالله که حلقه های زنجیر اتفاقای خوبتون هیچوقت جدا نشه
و همیشه تداوم داشته باشن
پاسخ:
ممنونم ان شاء الله
همینطور برای شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی