وقتِ قهوه

قهوه مث مامانبزرگ می مونه،انگار داره میگه غصه نخور...درست میشه

وقتِ قهوه

قهوه مث مامانبزرگ می مونه،انگار داره میگه غصه نخور...درست میشه

یچیزایی رو هیچجا نمیشه گفت،به هیشکی نمیشه گف،حتا نزدیکترینا،حتا صمیمی ترینا
اینجا شاید جاییه واسه نگفته هایی که ادمو سنگین میکنن

نظرتون؟؟؟

دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۵۷ ق.ظ

تازه الان که تلگرامو فیلتر کردن من دلم خاس که یه کانال داشته باشم واسه روزمره نویسی.وبلاگ آپ کردن حال و هوای خاصی میخاد ک گاهی به ادم دست میده و گاهی نه.گاهی اونقدر حرف برای گفتن نداری که بشه قد یه پست تو وبلاگ.ازون گذشته هم اینکه کلا تلگرام برام خیلی دم دستی تره.نظر مثبتتون راجب کانال زدن چیه؟:)

بزنیم یا کوچ کردین سروش؟

  • سحر --

نظرات  (۳)

به نکته ی خوبی اشاره کردی
کانال هم مخاطبای خودشو داره
این موضوع هم که بعضی حرفا یهویی میان و دوس داری همونو بریزی بیرون
باهاش موافقم
مدتی هم اینکارو کردم از طریق سرویس پیامک بلاگ
ولی دیگه یهویی هام تموم شد :)
راستی
سنگرو حفظ کن
منتظر ادرس کانالت هستم
پاسخ:
واقعن ممنانم اصن بم انگیزه دادیاااا
میذارمش الان
کوچ که نکردیم
همچنان پافشاری میکنیم
ولی یه بار اینو امتحان کردم
لذتی که در وبلاگ نویسی هست
و حس خوب بعد ازنوشتن
حتی یک سطر
در کانال نویسی نیست
اینجا یجور دیگس
شاید فقط واسه من
ولی امتحانش کن
مثبت
پاسخ:
پافشاری رو خوب گفتی.منم اصن برام ناموسی شده قضیه.درحال پافشاریم همچنان😅
میدونم.اره درسته.ولی خب کانال،به‌روال وبلاگ لطمه نخاهد زد،کلا کاربری مجزا دارن😉
به نظرم اینطور نیست که حتماً شما ملزم به نوشتن زیاد باشید. وبلاگ مثل خونۀ آدم می مونه (خونۀ نسبتاً مجازی). می تونید گاهی پست بلند بنویسید _مشروط بر آنکه جذاب باشد_ و می تونید گاهی کوتاه بنویسید. مهم اینه که اصل حرفتون در وجیزه وجود داشته باشه.
موفق باشید!
پاسخ:
نه میدونین بحث کم و زیاد نوشتنش نیست.بحث اینه که وبلاگ برام یجورایی فرایندی تره.چجوری بگم...ینی وقتی یه حرفیو کلی تو مغزم پروروندم یا ذهنمو درگیر کرده میام وبلاگ مینویسمش.واسه روزمره جات خیلی کمتر پیش میاد ک دلم بخاد پست بذارم.درحالیکه در طول روز گاهی هیجاناتی پیش میاد ک خیلی گذرا و لحظه ای و کوچیکن اما گاهی ادم دوس داره راجبشون حرف بزنه با دیگران.
برا همین گفتم کانال بزنم برا اون.وبلاگم ک سرجاش می مونه و آپ میشه به رپال قبل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی