وقتِ قهوه

قهوه مث مامانبزرگ می مونه،انگار داره میگه غصه نخور...درست میشه

وقتِ قهوه

قهوه مث مامانبزرگ می مونه،انگار داره میگه غصه نخور...درست میشه

یچیزایی رو هیچجا نمیشه گفت،به هیشکی نمیشه گف،حتا نزدیکترینا،حتا صمیمی ترینا
اینجا شاید جاییه واسه نگفته هایی که ادمو سنگین میکنن

بغلم کن که جهان کوچک و غمگین نشود :(

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۵۲ ق.ظ

همیشه قبل از من میخابه و همیشه قبل از من بیدار میشه

بعد از ناهار بود که واسه یه چرت خابیدن رفتیم بالا

خزیدم کنارش زیرپتو و لای بازوهاش،صدای نفساش سنگین شدن که فهمیدم خابش برده

همینجوری که فکرم مشغول بود اروم اروم چشمام گرم شدن و منم خابم برد

حسابی خاب بودم که انگشتاشو لای موهای شقیقم حس کردم

داشت نوازش میکرد موهامو

بعد اینهمه فاصله،چقد دلم میخاست تموم نشه اون لحظه،چقد دلم میخاست میشد تافت زد به اون لحظه ها...

  • سحر --

نظرات  (۲)

  • شهـــ ـــرزاد
  • شعرای عنوان همیشه خیلییییی خوبن ^_^
    پاسخ:
    مرسی عزیزم
    معمولا یه تیکه از یه آهنگن یا یه بیت شعری که واسم کرمِ گوش شده چند روز
    حال دلت همیشه خوش :)
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :***

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی