وقتِ قهوه

قهوه مث مامانبزرگ می مونه،انگار داره میگه غصه نخور...درست میشه

وقتِ قهوه

قهوه مث مامانبزرگ می مونه،انگار داره میگه غصه نخور...درست میشه

یچیزایی رو هیچجا نمیشه گفت،به هیشکی نمیشه گف،حتا نزدیکترینا،حتا صمیمی ترینا
اینجا شاید جاییه واسه نگفته هایی که ادمو سنگین میکنن

ای ما و صد چو ما ز پی تو خراب و مست!

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ب.ظ

گف چقد بداخلاقی

گف بنظرت من چجور آدمی میام؟

چقققدم ک من ازین سوال متنفرم واقعا!یکی دو تا صفت نام بردم براش

گفتم منم ک پرسیدن نداره ،بداخلاقم دیگه 

گف تو مغروری،خیلی خودتو میگیری!

این اولین باری نیست ک اینو میشنوم،خیلی زیاد اینو از کساییکه برخوردای کمی باهم داشتیم شنیدم،حتا کساییکه الان خیلی رفاقت هم داریم باهم،میگن اوایل فک میکردیم خیلی مغرور و مذخرفی تو!

گفتم اره خیلیا اوایل اینو گفتن،تو هم هنوز اوایلی چون!

گفتم نمیگم مغرور نیستم،اره مغرورم،اصن غرور رو چیز بدی نمیدونم،تا یه سطحی اصن لازمه تو شخصیت ادم،اما سعی کردم ازون حدش،بالاتر نره!که آدما ازم بدشون بیاد

گف بهرحال حسی که الان منتقل میکنی اینه

خندیدم،اصن حوصله ندارم توضیح بدم خودمو

بالاخره یا انقدر می مونه ک شخصیتمو کشف میکنه یا با همونی ک بقول خودش منتقل میکنم میسازه

یا میره دیگه

ولی چیزی ک برام جالبه اینکه چقد تغییر کردم،غرور نبود تو صفاتم کلن،خوبه ک هس الان،دوس دارمش،فیلتر میکنه ادمای اطراف رو

  • سحر --

نظرات  (۱)

  • بئاتریس‍‍‍ــ ــ ـ
  • ما بی تو خسته‌ایم تو بی ما چگونه‌ای؟ 
    :)
    پاسخ:
    ما الان گشنمونه :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی